середа, 22 березня 2017 р.

Лілія Гриневич: 33,5 % сільських дітей навчаються у класах, де менше 10 учнів

     Понад 60 % сільських дітей навчаються у класах з наповненістю менше 15 учнів, з них 33,5 % дітей навчаються у класах, де менше 10 учнів, часто в таких школах один учитель читає більш як три предмети, що нівелює шанси цих школярів на отримання якісної освіти. Про це повідомила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час виступу на Раді регіонального розвитку, що проходила 20 березня у приміщенні Міжнародного виставкового центру.

     З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти по всій Україні створюються опорні школи. Сьогодні вже функціонує 178 опорних шкіл, що мають 511 філій.
    «Люди, які промовляють гасло «немає школи – немає села», втрачають з поля зору найголовніше – школа існує заради дитини, а не дитина існує для того, щоб стояла будівля школи чи оплачувалися години вчителя. Школа потрібна для того, аби наші діти отримували якісну освіту, яка стане для них квитком у майбутнє. І тому наша мета – створити таку інфраструктуру закладів, щоб ми могли підвезти до якісної, добре обладнаної школи, в якій є хороші вчителі, кожного українського школяра», – зазначила Лілія Гриневич.
      До трійки регіонів з найбільш неефективною мережею шкіл на сьогодні входять: Чернігівська, Сумська та Кіровоградська області. Зокрема, у Чернігівській області менше 10 учнів навчається у 55 % шкіл І ступеню, менше 40 учнів – у 65 % шкіл І – ІІ ступенів та менше 100 учнів – у 50 % шкіл І-ІІІ ступенів.
    Міністр освіти і науки також додала, що у 2017 році освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам становить 52,6 млрд грн. При цьому виділено 0,2 млрд грн для підтримки осіб з особливими освітніми потребами (інклюзія), 300 млн грн – на обладнання природничо-математичних кабінетів та лабораторій, 200 млн грн – на автобуси, а також ще 300 млн грн для об’єднаних територіальних громад на обладнання шкіл та придбання автобусів.

Немає коментарів:

Дописати коментар