Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці? Вони рвуться
на свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити? Якщо ви опинились у
подібній ситуації, розважте малюків запропонованими у статті
захоплюючими й цікавими іграми, призначеними для закритих приміщень, і
ваші діти годинами не захочуть виходити з дому.
Клац-клац
У цій грі діти не заперечуватимуть проти ляпанців.
- Дітям знадобиться ретельно перетасована колода гральних карт.
- Один учасник роздає карти всім гравцям порівну.
- Потім кожний учасник бере одну зі своїх карт і кладе її лицьовою стороною вниз на середину столу.
- У разі, якщо кілька гравців викладають карти однакового значення, вони по черзі намагаються ляпанцем долоні перевернути їх лицьовою стороною догори.
- Гравець, який першим переверне чужу картку того самого значення, що і своя, забирає її собі.
- У разі, якщо гравець хлопає по неправильній карті, значення якої не збігається з його карткою, він віддає іншому гравцю верхню карту зі свого набору.
- Гра триває доти, доки один із гравців не збере всі карти.
Цікава гра у слова
- Перед початком гри учасники повинні обговорити й вибрати категорію слів, що будуть використовувати, наприклад, міста світу.
- Усі діти сідають на підлогу в коло.
- Один з учасників починає гру, кажучи слово «оленятко».
- Наступний гравець повинен буде придумати місто, яке починається з останньої букви попереднього слова, у даному випадку це «о». Гравець називає місто на букву «о», наприклад, Очаків.
- Гра триває доти, доки кожний учасник може придумати назву міста на останню букву попереднього. Після того як хтось не зміг придумати відповідне слово, гра починається заново з новою категорією слів. Але першим словом обов'язково повинно бути «оленятко».
Чи можуть діти розмовляти швидко і правильно?
- Діти сідають у коло, одного гравця вибирають початківцем.
- Початківець каже «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі.
- Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця і сказати слово «Ман».
- Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця й каже «Мон».
- Гра продовжується доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не скаже неправильне слово. Цей гравець виходить із кола і стає суддею, при цьому він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.
Ця гра буде тренувати вестибулярний апарат дитини та координацію її рухів.
- Для цієї гри дітям знадобляться шматок клейкої стрічки й палиця.
- Клейка стрічка ліпиться на стелю, а палицю кладуть на підлогу трохи осторонь.
- Учасник дивиться вгору на стрічку і крутиться на місці десять разів, не відводячи погляду від стрічки.
- Після цього учасник пробує перестрибнути через палицю, яка лежить на підлозі.
- Щоб визначити переможця, діти можуть вносити зміни в умови гри.
Дітям належить з'ясувати, чому ця гра так дивно називається.
- Для цієї гри дітям знадобляться ложки за кількістю гравців, крім одного, і колода гральних карт.
- Ложки розташовують у центрі столу на такій відстані, щоб кожний гравець міг схопити ложку, коли це буде потрібно в ході гри.
- Кожному гравцю видають по чотири карти з колоди, інші карти залишаються у ведучого.
- Ведучий бере карту зі своєї колоди й передає її лицьовою стороною вниз гравцю, який сидить зліва. Цей гравець бере карту й додає до неї одну зі своїх, утримуючи їх лицьовою стороною вниз, а потім передає одну з цих двох карт сусіду зліва.
- Усі учасники передають карти один одному якомога швидше. Треба пам'ятати, що в будь-який момент гри в кожного учасника повинно залишатись у руках чотири карти.
- Мета гри полягає в тому, щоб зібрати чотири карти однакового значення. Як тільки гравець збирає потрібну комбінацію, він намагається вхопити ложку з центру.
- Гравець, який залишається без ложки, програє.
То все-таки ця гра про подорожі чи про наслідування?
- Для цієї гри дітям знадобляться стільці за кількістю учасників.
- Розставте стільці в кімнаті, як сидіння в автомобілі.
- Один гравець стає водієм автомобіля, а решта попутниками. Кожний попутник придумує свого персонажа й відтворює його химерні індивідуальні особливості, наприклад, поведінку кішки, настанови вчителя.
- Водій веде машину й підбирає одного з попутників. Коли той сідає в машину, то починає представляти свого персонажа, а водій повторює все, що робить попутник.
- Потім водій бере в машину наступного попутника, і той починає демонструвати кумедні індивідуальні особливості свого персонажа. Усі пасажири й водій повинні повторювати за ним.
- Після того як автомобіль заповниться, водій починає висаджувати попутників по одному, і учасники копіюють поведінку персонажів у зворотному порядку.
У цій веселій грі ніколи не знаєш, де опиниться хвіст!
- Допоможіть дитині намалювати й вирізати з паперу мавпу без хвоста.
- Окремо намалюйте й виріжте хвіст, якого не вистачає.
- Прикріпіть або приклейте стрічкою мавпу до стіни або до коркової дошки на рівні очей учасників.
- Діти беруть участь у грі по черзі із зав'язаними очима.
- Учаснику із зав'язаними очима дають у руку хвіст і розкручують тричі навколо його власної осі. Тепер учасник повинен підійти до мавпи й прикріпити хвіст.
- Гравець, який прикріпить мавпячий хвіст найудаліше, стає переможцем.
Цікава гра для найменших левенят!
- Виберіть двох дітей в якості мисливців, а інші будуть левами.
- Леви повинні прикидатися сплячими, а мисливці намагаються розсмішити левів, не торкаючись.
- Леви, які засміялися, стають мисливцями.
- Гра продовжується доти, доки не залишиться один лев, якого оголошують переможцем.
Це весела гра на відгадування буде розважати дітей кілька годин.
- Підготуйте кілька аркушів паперу й напишіть на них імена знаменитостей.
- Прикріпіть листочок з ім'ям знаменитості на спину кожного учасника, але так, щоб вони не бачили своїх нових імен.
- Гравці повинні ставити один одному навідні запитання, щоб відгадати, хто вони.
- Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».
Весела гра в хованки!
- Одного гравця вибирають ведучим.
- Усі гравці, крім ведучого, отримують по одній карті з колоди, запам'ятовують її й ховають у кишеню.
- Ведучий рахує доти, доки всі гравці не сховаються, а потім починає їх шукати.
- Гравець, якого знаходить ведучий, показує свою карту.
- Якщо в нього дама чи король, він може допомагати ведучому.
- Якщо в нього туз, гравець отримує десять секунд, щоби сховатися ще раз.
- Якщо на карті цифра, учасник виходить із гри.
- Перемагає гравець, якого ведучий знаходить останнім.
Немає коментарів:
Дописати коментар