середу, 1 листопада 2017 р.

Першокласники-школярики

   Початок навчання дітей у 1-му класі - складний і відповідальний етап у їхньому житті. Адже з 1 вересня відбулось дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності - це й нові контакти, нові стосунки, нові обов'язки. Змінилась соціальна позиція: були просто дітьми, тепер стали школярами. Змінився соціальний інститут навчання і виховання: не садочок, а школа, де навчальна діяльність стала провідною. Змінилося все життя дітей: все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам і турботам. Вони стали школярами!



    У початковий період навчання дітей у 1 класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду. Оптимальний адаптаційний період складає один-два місяці. Залежно від різних чинників рівень адаптації дітей до нових умов може бути різним. 


    Пріоритетними методами у роботі вчителів 1 класів у вересні-жовтні (Коцак О.І., Чопик І.С., Машіка Д.М. та Сартіна Г.І.) під час уроків з першокласниками були ігрові та практичні методи навчання, що полегшують процес адаптації. 


    Можна виділити наступні ознаки адаптації дитини до школи:
1. Процес навчання викликає у першокласника позитивні емоції, він упевнений в собі й не відчуває страх. 
2.Новоспечений учень справляється зі шкільною програмою. 
3. Дитина проявляє самостійність при виконанні завдань і звертається за допомогою тільки після того, як самостійно спробувала його виконати. 
4. Першокласник задоволений своїми стосунками з однокласниками і вчителем.




















    Аналіз проведеної роботи вчителів та адміністрації школи показав, що діти шестирічного віку, у переважній більшості, добре проходять період адаптації до нових умов, тобто до навчання в школі. Більша частина учнів вільно можуть спілкуватися з учителем, стають відповідальнішими, самостійними, контролюють свій емоційних стан, сприймають емоції інших.

Немає коментарів:

Дописати коментар