6 березня 2018 року
на базі Червонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
було проведено методичний діалог
учителів 3-4-х класів за темою «Ігри з молодшими школярами. Теорія і
практика упровадження в освітній процес».
Розпочався захід привітанням учасників директором
школи Кемінь Ольгою Михайлівною, яка ознайомила присутніх із візитною
карткою школи.
Робота методичного діалогу розпочалася з
виступу Сегляник Анжели Федорівни, учителя початкових класів Глибоцької ЗОШ І ступеня. Учителька
розповіла про роль гри в освітньому процесі. Торкнулася теоретичних та
практичних аспектів ігрової діяльності молодших школярів.
Практичну частину семінару продовжила Кундря
Любов Іванівна, учитель Червонівської
ЗОШ І-ІІІ ступенів. Вона провела майстер-клас на тему «Роль дидактичної гри
на уроках у початковій школі». Любов Іванівна поділилася досвідом з організації
та проведення ігор на уроках української мови. Присутні з ентузіазмом взяли
участь у роботі майстер-класу. Учителі енергійно працювали з прислів’ями,
анаграмами, ребусами та іншими мовними іграми.
Продовжила методичний діалог Горгош Людмила Іванівна, відповідальна за методичну роботу з
учителями початкових класів району, яка коротко ознайомила присутніх
учителів з нормативно-правовою базою Нової української школи. Розповіла про
зміни, що відбулися в програмі он-лайн курсу на сайті студії онлайн-освіта EdEra
(графік публікації матеріалів курсу, оцінюванням завдань тощо) та ознайомила зі
змістом листа МОН від 26.02.2018 № 1/9-114 Щодо деяких організаційних питань з
підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіта EdEra.
Людмила Іванівна проілюструвала головні
компоненти Концепції Нової української школи, на які мають орієнтуватися
вчителі початкової школи, а саме: новий зміст освіти, заснований на формуванні
компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві;
орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм; наскрізний
процес виховання, який формує цінності; педагогіка, що ґрунтується на
партнерстві між учнем, учителем і батьками. Також перерахувала 10 ключових
компетентностей, якими повинні оволодіти учні сучасної школи. Звернула увагу на
те, що Нова українська школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства» й
ознайомила з основними принципами цього підходу.
Л.І. Горгош охарактеризувала особливості
впровадження нового Державного стандарту початкової освіти (постанова Кабінету
Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87), ознайомила з проектом Порядку
зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних
закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти.
Також звернула увагу на головні аспекти
організованого завершення освітнього процесу в 4 класі, зокрема проведення ДПА.
Учасники методичного діалогу переконалися
в тому, що ігрова діяльність в початкових класах веде до формування творчих і
пізнавальних здібностей, креативного мислення. У процесі гри учні мають
можливість вільно висловлювати думку, приймати нестандартні рішення, працювати
в команді, слухати і бути почутим.
Творча
атмосфера семінару сприяла плідній співпраці, учителі мали можливість висловити
думки та обмінятися досвідом роботи з порушеної проблеми.
На завершення методичного діалогу Горгош Л.І. щиро подякувала дирекції школи, учителям за організацію та проведення заходу.
Немає коментарів:
Дописати коментар