понеділок, 23 квітня 2018 р.

Участь в обласному інструктивно-методичному семінарі


     20 квітня 2018 року в Міжгірській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 Міжгірської районної ради відбувся обласний інструктивно-методичний семінар у рамках Всеукраїнського експерименту пілотного проекту щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти.

     Як відомо, з метою підготовки до реалізації з 1 вересня 2018 року Концепції «Нова українська школа» чотири заклади загальної середньої освіти Закарпаття беруть участь у проекті з упровадження нового державного стандарту початкової освіти, зокрема два перші класи Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1. Навчання за тематичними тижнями, нові форми і прийоми роботи, підходи і вимоги до організації освітнього процесу – далеко не повний перелік змін, що доводиться апробувати як учням експериментальних 1 класів, так і їхнім педагогам.

     Семінар розпочався презентацією закладу загальної середньої освіти директором школи Коваль М.В, який ознайомив присутніх з досягненнями учнів та вчителів школи за останні три роки.
      Далі учасники семінару відвідали уроки в експериментальних класах з інтегрованого курсу „Я досліджую світ”, тематичний тиждень „Світ рослин”, які проводили вчителі Гутій Марія Адамівна (1-Б клас) та Могорита Наталія Іванівна (1-В клас). 
     Під час уроків учні дізналися багато цікавої інформації про рослини, вивчили, як поділяються рослини, послухали легенду, в якій потім знаходили вивчену сьогодні букву «ї» та зачитували слова з нею. Грали в ігри «Квест», «Незакінчені речення» та ін. Під час уроків учні провели досліди. Вчителька запропонувала кожній групі випити чаю і на основі запаху та смаку визначити, з яких рослин він зварений. У кожної групи був різний чай: мʼятний, малиновий, липовий, з шипшини, ромашки, кминку. Також учні навчилися, як вирощувати рослини: кожна група у лоточки вистилала бинт, змочувала водою і сіяла насіння салату. Третім дослідом учні доводили, що рослини – це живі організми. Кожна група отримала лоточок з листочком пекінської капусти, фарбою, стаканчиком, пляшкою з водою та салфеткою. Діти у стаканчики наливали трохи фарби та води і ставили туди листок капусти. У кінці уроків провели спостереження – у кожної групи капуста змінила забарвлення, відповідно до кольору фарби налитої у воду.
     Підсумковим результатом спільної роботи учнів під час уроків був лепбук «Світ рослин». День завершився обміном вражень від почутого та побаченого, під час якого, як це передбачено програмою експерименту, діти ділилися не лише здобутими знаннями і навичками, а й своїми переживаннями та емоціями від колективної та групової роботи.


     Потім Гордуз Наталя Олександрівна, завідувач кабінету дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, розповіла про нові професійні ролі та завдання сучасного вчителя у контексті концепції Нової української школи.
      На закінчення семінару відбувся круглий стіл «Нова українська школа»: результати роботи нововведень, де було підбито підсумки інструктивно-методичного семінару.

Немає коментарів:

Дописати коментар