Траєкторію навчання дітей з особливими освітніми потребами в
школах та дитсадках визначатиме спеціальна команда супроводу – рішення
МОН
Для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами у
школах та дитсадках мають створюватись команди психолого-педагогічного
супроводу. Вони, зокрема, розроблятимуть індивідуальні програми
розвитку, за якими вчитиметься дитина, а також коригуватимуть їх за
потреби. Примірне положення про створення таких команд вже розміщено на сайті МОН.
“Нині МОН
розвиває інклюзивне навчання у школах та дитсадках. Для створення
інклюзивного класу чи групи батьки мають звернутися з відповідною заявою
до керівника закладу. Натомість він разом з місцевими органами
управління освітою має забезпечити належні умови для навчання такої
дитини. Створення команд супроводу допоможе об’єднати зусилля батьків,
педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів для соціальної
адаптації дітей. У розробленому положенні ми передбачили, що члени
команди мають працювати на умовах толерантності та конфіденційності”, – розповіла генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.
Немає коментарів:
Дописати коментар