вівторок, 19 червня 2018 р.

Для адаптації дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках створюватимуть спеціальні команди супроводу

     Траєкторію навчання дітей з особливими освітніми потребами в школах та дитсадках визначатиме спеціальна команда супроводу – рішення МОН
      Для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках мають створюватись команди психолого-педагогічного супроводу. Вони, зокрема, розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина, а також коригуватимуть їх за потреби. Примірне положення про створення таких команд вже розміщено на сайті МОН.
Нині МОН розвиває інклюзивне навчання у школах та дитсадках. Для створення інклюзивного класу чи групи батьки мають звернутися з відповідною заявою до керівника закладу. Натомість він разом з місцевими органами управління освітою має забезпечити належні умови для навчання такої дитини. Створення команд супроводу допоможе об’єднати зусилля батьків, педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів для соціальної адаптації дітей. У розробленому положенні ми передбачили, що члени команди мають працювати на умовах толерантності та конфіденційності”, – розповіла генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар