Стверджувати, що розклад має бути за єдиним зразком абсолютно
неправомірно, оскільки кожна школа має свої індивідуальні умови та
особливості, які не завжди дозволяють укласти розклад навчальних занять для 1 класу за всіма вимогами і правилами.
Так, відповідно до філософії НУШ,
в контексті курсу "Я досліджую світ" доцільно проводити ранкову
зустріч/ранкове коло. І якщо за програмою Р. Шияна (НУШ-2) цю практику
організувати дещо простіше, адже інтегрований курс може бути в розкладі
кожного дня, то коли проводити ранкове коло за програмою О.Савченко
(НУШ-1)? Спробуємо розібратись.
За програмою НУШ-1 інтегрований курс «Я досліджую світ» включає 3 освітні галузі: природнича – 2 год, соціальна та здоров'язбережувальна – 0,5 год, громадянська та історична – 0,5 год.
При такій градації немає змоги чітко поділити навчальний матеріал.
(Наприклад: в понеділок інтегруємо природознавство (0,5 год) й основи
здоров'я (0,5 год), у четвер – природознавство (0,5 год) і громадянську
та історичну освіту (0,5год); а на п'ятницю лишається ціла година
природознавства. А як же інтеграція?)
Не варто перейматись. Підручники укладені таким чином, щоб реалізувати
вимоги програми, тож інтеграція змісту буде відбуватись на кожному
уроці.
Детальніше за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар