неділя, 19 серпня 2018 р.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

     Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, спрямованої на виконання завдань реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.

     У процесі підготовки навчально-методичного посібника використано конструктивні пропозиції відділу освіти дітей з особливими потребами Міністерства освіти і науки, фахівців Інституту модернізації змісту освіти, кафедри психокорекційної педагогіки та психології ФКПП НПУ імені М. П. Драгоманова, обласних інститутів післядипломної освіти, а також творчих колективів спеціальних навчальних закладів № 2, 8, 16, 17, 26 м. Києва, спеціальних навчальних закладів міст Харкова, Миколаєва, Богодухова, Херсона, Сум, НРЦ м. Борислава Львівської області та ін.



     Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник / авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко та ін.: За ред.: О.В. Чеботарьової, І.В. Гладченко. – К., ІСП НАПН України, 2016. – 87 с.
або

Немає коментарів:

Дописати коментар