23
серпня 2019 року відбулася
інструктивно-методична нарада вчителів 1, 4 класів Ужгородського району на тему
«Особливості організації освітнього процесу початкової школи у 2019-2020н.р.».
Мар’яна Манюра, керівник РМО
вчителів 1 і 4 класів проаналізувала роботу РМО за минулий навчальний рік,
звернула увагу на важливість визначеної методичної проблеми «Формування ключових компетентностей молодших
школярів шляхом упровадження інтегрованого навчання» та шляхи її
реалізації. Протягом року було проведено ряд семінарів-практикумів, методичних
діалогів з метою підвищення науково-методичного рівня педагогів, обміну
досвідом та власними напрацюваннями, створення творчої атмосфери та підтримки
молодих спеціалістів. Вчителі намагаються створити такі
умови для розвитку особистості, за яких розкриваються унікальні здібності
кожної дитині, виховується активний громадянин демократичного суспільства, будівник
могутньої держави, патріот України. Мар’яна Степанівна відмітила учнів, які
стали переможцями та призерами конкурсів та олімпіад, розповіла про атестацію
та перепідготовку педагогів до роботи в умовах НУШ, які з вересня 2019 року
працюватимуть з 1 класом.
Людмила Горгош, відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району,
акцентувала увагу педагогів на особливостях організації освітнього процесу
відповідно до Концепції Нової української школи, в якій головним принципом є
дитиноцентризм, розвиток талановитості кожної дитини. Для опрацювання було
презентовано ряд нормативних документів, що забезпечують організацію освітнього
процесу в 2019-2020н.р., зокрема, лист МОН України 01.07.2019 № 1/115966 «Щодо
методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної
середньої освіти у 2019-2020н.р., постанову КМУ від 24.07.2019 № 688 Про
внесення змін до Державного стандарту початкової освіти», наказ від 21.03.2018
№ 268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2 класів
закладів загальної середньої освіти», наказ від 27.12.2018 № 1461 «Про
затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної
середньої освіти».
Людмила Іванівна детально зупинилась на
питаннях ведення документації вчителями початкових класів, організації
освітнього середовища НУШ, забезпечення дидактичними та методичними матеріалами
1 класу НУШ, оцінювання учнів 3-4 класів, проаналізувала методичні
рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу та оформлення свідоцтва досягнень. Учасники наради прийняли участь в обговоренні змін
в організації індивідуальної форми здобуття освіти. Також Людмила Горгош ознайомила педагогів з новим порядком створення груп
продовженого дня, проходження курсової перепідготовки вчителів 3-4 класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар