Всеукраїнський конкурс „Учитель року” – це конкурс для освітян, які прагнуть постійного творчого зростання, яким необхідне відчуття особистого успіху. Адже професія вчителя є унікальною. Подібної у світі просто немає. Педагог своїм серцем і розумом формує завтрашній день, людину. І все це твориться за звичайною учнівською партою. Сучасне суспільство, як і сучасні учні, вимагають яскравої творчої особистості вчителя. Саме цей конкурс дає змогу педагогам проявити себе як фахово компетентну, творчу особистість.
Цьогоріч 14 – 15 листопада 2019р. на базі Середнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів проходив І (зональний) тур всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2020” у номінації „Початкова освіта”. Свою майстерність, професійні вміння, творчість представили на розгляд журі три конкурсанти з двох районів – Ужгородського та Перечинського. Це Людмила Глюдзик, учитель початкових класів Худлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ужгородської районної ради Закарпатської області, Мирослава Кирилюк – директор, учитель початкових класів Минайської ЗОШ І ступеня Ужгородської районної ради Закарпатської області та Надія Інкулинець – учитель Новоселицької ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ Перечинського району Закарпатської області.
У перший конкурсний день відбулось жеребкування черговості проведення конкурсантами випробувань «Методичний експромт» та «Урок». Далі учасники пройшли тестування (оцінювалося у 25 балів), під час якого показали свій рівень знаннєвої складової професійної компетентності (дидактики і методики викладання, вікової психології). Наступним випробуванням була практична робота (оцінювалася у 10 балів). Виконуючи її, педагоги продемонстрували свої вміння аналізувати педагогічні ситуації та обирати оптимальні шляхи їх вирішення. Останнім конкурсним випробуванням першого дня стали методичні експромти (оцінювався у 15 балів). Їх формат – проведення майстер-класу для педагогічних працівників. Під час цього випробування конкурсанти показали свої вміння адаптувати власну педагогічну ідею (методи, прийоми роботи) до специфіки навчальної теми та вікових особливостей.
Другий конкурсний день пройшов не менш цікаво. Учасники провели уроки (оцінювався у 30 балів), під час яких продемонстрували педагогічну майстерність: показали знання предмету й науковість, зуміли творчо підійти до проведення, проявили професійні якості. Завершальним випробуванням стала презентація проєктів (оцінювався у 20 балів). Конкурсанти продемонстрували вміння проєктувати дослідницько-пошукову діяльність учнів. Максимальна оцінка всіх конкурсних випробувань – 100 балів.
Відтак, за два конкурсні дні педагоги показали глибину фахових знань, володіння сучасними освітніми технологіями, професійну компетентність, досвід. Наші педагоги вже вкотре проявили себе як творчі особистості, майстри своєї справи, яких об’єднує постійний пошук, відповідальність, любов до дітей та своєї справи. Це освітянське змагання відкрило нові імена, нові педагогічні ідеї, стало платформою для розвитку нової української школи, пошуку таких видів навчальної діяльності, які б дозволили перейти від нагромадження знань до розвитку вмінь, від покарань за помилки – до творчого пошуку, від виснажливого заучування – до радісних відкриттів.
І на завершення, головою журі Людмилою Іванівною Горгош, було оголошено підсумки всіх конкурсних випробувань та оголошено переможця. Так, за рішенням журі переможцем І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2020” у номінації „Початкова освіта” стала Мирослава Кирилюк – директор, учитель Минайської ЗОШ І ступеня. Вона проявила себе як креативна, фахово компетентна, творча особистість. Але, слід додати, що всі конкурсанти зуміли розкрити професійні здібності та напрацювання, поділитись власним досвідом з колегами, взяти щось цінне для подальшого зростання.
Вітаємо всіх учасників цьогорічного конкурсу „Учитель року – 2020”, бажаємо оптимізму, натхнення та успіхів у подальших конкурсних випробуваннях!
Результати І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2020” у номінації „Початкова освіта”
Немає коментарів:
Дописати коментар