Нова українська
школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна
мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме
учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у
житті.
Педагог, як і кожен
спеціаліст, потребує постійного підвищення кваліфікації.
«Учитель, як фахівець живе доти, поки вчиться», -
зазначав К.Ушинський. Сприяти педагогові в цьому – провідна функція методичної
роботи. Сьогодення вимагає розвиток в учителів умінь і навичок дослідницької
діяльності задля неперервного підвищення рівня кваліфікації та вдосконалення педагогічної
майстерності.
Так, 13 березня 2020 року на шкільному
методичному об’єднанні вчителів початкових класів та вихователів ГПД педагоги детально ознайомилися і опрацювали отриману
нову методичну літературу. А саме:
«Нова українська
школа: Організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної
середньої освіти» (М. Кірик, Л. Данилова)
«Нова українська
школа: Порадник для вчителя» (Р. Шиян)
«Нова українська
школа: Теорія і практика формувального оцінювання у 1 – 2 класах закладів загальної
середньої освіти» (О. Фідкевич, Н. Бакуліна)
«Нова українська
школа: Порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної
середньої освіти» (за редакцією Г.І. Дмитрів, Г.Д.Стрільчик)
«Нова українська
школа: Методика навчання інтегрованого курсу
« Українська мова»
у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного
підходу» ( М.С. Вашуленко)
«Нова українська
школа: Методика навчання математики у 1 – 2 класах закладів загальної середньої
освіти на засадах інтегративного і
компетентнісного підходів» ( С. Скворцова, О. Онопрієнко)
«Нова українська
школа: Методика навчання інтегрованого курсу « Я досліджую світ» у 1 – 2 класах
закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» ( Т.
Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич)
«Нова українська
школа: Використання інформаційно – комунікаційних технологій у 1 – 2 класах
закладів загальної середньої освіти» (О. Антонова)
«Нова українська
школа: Методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1 – 2 класах
закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» ( Л.
Масол)
Наразі учителі
початкових класів отримали методичні орієнтири, а попереду – тривала
самоосвітня робота. Натхнення всім!
Немає коментарів:
Дописати коментар