пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Ознайомлення та опрацювання нових навчально-методичних посібників щодо роботи вчителів початкових класів в умовах НУШ

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета –  створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
Педагог, як і кожен спеціаліст, потребує постійного підвищення кваліфікації.
     «Учитель, як фахівець живе доти, поки вчиться», - зазначав К.Ушинський. Сприяти педагогові в цьому – провідна функція методичної роботи. Сьогодення вимагає розвиток в учителів умінь і навичок дослідницької діяльності задля неперервного підвищення рівня кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.

Так, 13 березня 2020 року на шкільному методичному об’єднанні вчителів початкових класів та вихователів ГПД педагоги  детально ознайомилися і опрацювали отриману нову методичну літературу. А саме:
«Нова українська школа: Організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (М. Кірик, Л. Данилова)
«Нова українська школа: Порадник для вчителя» (Р. Шиян)
«Нова українська школа: Теорія і практика формувального оцінювання у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти» (О. Фідкевич, Н. Бакуліна)
«Нова українська школа: Порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти» (за редакцією Г.І. Дмитрів, Г.Д.Стрільчик)
«Нова українська школа: Методика навчання інтегрованого курсу
 « Українська мова» у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» ( М.С. Вашуленко)
«Нова українська школа: Методика навчання математики у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і  компетентнісного підходів» ( С. Скворцова, О. Онопрієнко)
«Нова українська школа: Методика навчання інтегрованого курсу « Я досліджую світ» у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» ( Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич)
«Нова українська школа: Використання інформаційно – комунікаційних технологій у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти» (О. Антонова)
«Нова українська школа: Методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» ( Л. Масол)
      Наразі учителі початкових класів отримали методичні орієнтири, а попереду – тривала самоосвітня робота. Натхнення всім!




Немає коментарів:

Дописати коментар