1. Загальні положення
1.1. Положення складено на основі Закону України «Про освіту», Державного стандарту загальної освіти в контексті модернізації української освіти.
1.2. Положення містить вимоги щодо оформлення календарно-тематичного планування вчителя.
1.3. Календарно-тематичне планування вчитель розробляє на кожний клас відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти).
1.4. Календарно-тематичне планування розробляє вчитель, розглядають на засіданні предметних кафедр, обговорюють на засіданні педагогічної ради, узгоджують із заступником директора з науково- методичної роботи, затверджує директор навчального закладу не пізніше ніж ЗО серпня.
1.5. Завдання календарно-тематичного планування:
1.1. Положення складено на основі Закону України «Про освіту», Державного стандарту загальної освіти в контексті модернізації української освіти.
1.3. Календарно-тематичне планування вчитель розробляє на кожний клас відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти).
1.4. Календарно-тематичне планування розробляє вчитель, розглядають на засіданні предметних кафедр, обговорюють на засіданні педагогічної ради, узгоджують із заступником директора з науково- методичної роботи, затверджує директор навчального закладу не пізніше ніж ЗО серпня.
1.5. Завдання календарно-тематичного планування:
- визначення місця кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі;
- визначення взаємозв’язку між окремими уроками, темами річного курсу;
- організація раціональної роботи й озброєння учнів системою знань, умінь, навичок із предмета.
2. Структура календарно-тематичного планування
Календарно-тематичний план учителя передбачає такі розділи:
- титульний лист (додаток);
- вступна частина;
- програмне й навчально-методичне забезпечення навчального плану;
- основні вміння й навички, які повинні бути сформовані в учнів по закінченню курсу;
- власне тематичне планування навчального предмета.
3. Вимоги щодо оформлення календарно- тематичного планування
3.1. Титульний лист повинен містити такі відомості:
- найменування освітнього закладу;
- назва документа (календарно-тематичне планування);
- назва предмета (має відповідати назві предмета в робочому плані навчального закладу);
- навчальний рік;
- клас;
- річна кількість годин;
- кількість годин на тиждень;
- планова кількість контрольних, практичних, лабораторних робіт;
- прізвище, ім’я та по батькові вчителя.
- «Розглянуто на засіданні предметної кафедри вчителів. Протокол № _ від 20 р.»;
- «Обговорено на засіданні педагогічної ради. Протокол № _ від 20 р.»;
- «Погоджено: заступник директора із навчально-виховної роботи»;
- «Затверджено: директор навчального закладу, від__________ 20__ р.».
- найменування навчального предмета (біологія, історія та ін.);
- мету вивчення курсу;
- завдання (освітні, розвивальні, виховні);
- освітні технології.
- кількість годин на тиждень згідно з програмою;
- реквізити програми;
- навчально-методичні комплекси (НМК).
3.6. Календарно-тематичне планування оформляють у друкованій формі,
обов’язково зазначають номер і дату проведення уроку, зміст (тему)
уроку, примітку.
3.7. Графа «Зміст (тема) уроку» включає:
3.9. Зміст плану навчального курсу має відповідати змісту програми, за якою організовано навчання.
3.10. Відмінність від змісту програми допускається не більше ніж на 10 %. Усі зміни необхідно вказати в плані й обгрунтувати (додаток).
http://vchytel.info/polozhennya-pro-kalendarno-tematychne-planuvannya/
3.7. Графа «Зміст (тема) уроку» включає:
- загальні назви теми;
- кількість годин, відведених на вивчення даної теми;
- теми кожного уроку;
- контроль по завершенню вивчення даної теми;
- назву практичних, лабораторних, теоретичних робіт.
3.9. Зміст плану навчального курсу має відповідати змісту програми, за якою організовано навчання.
3.10. Відмінність від змісту програми допускається не більше ніж на 10 %. Усі зміни необхідно вказати в плані й обгрунтувати (додаток).
http://vchytel.info/polozhennya-pro-kalendarno-tematychne-planuvannya/
Немає коментарів:
Дописати коментар