Згідно з
планом роботи відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської РДА 21 лютого 2018
року на базі Великогеєвецької ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар-практикум учителів
1-2-х класів за темою «Позитивний вплив фізкультхвилинок на уроці у початковій
школі».
Розпочався
семінар щирим привітанням учасників директором школи Дюрке Р.Б., який ознайомив
присутніх із візитною карткою школи. Виконуюча обов’язки завідувача РМК
Сабовчик В.М. теплими словами привітала учасників, а також представила Горгош Л.І.,
відповідальну за методичну роботу з учителями початкових класів району.
Робота
семінару розпочалася з майстер-класу на тему «Ранкові зустрічі з учнями
початкових класів. Моя країна – квітучий диво-сад», який провела Слабська Оксана
Юріївна, учитель початкових класів Кам’яницької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учитель
розповіла, що ранкова зустріч складається з чотирьох основних компонентів:
привітання, обмін інформацією, групового заняття та щоденних новин. До кожного з
цих компонентів було підібрано відповідні практичні вправи, які можна
виконувати з учнями початкових класів.
З обміну
досвідом на тему «Позитивний вплив фізкультхвилинок на уроці у початковій
школі» виступила Бобурка Любов Василівна, учитель початкових класів Лінцівської
ЗОШ І-ІІІ ступенів. Під час виступу вчитель розповіла про особливості розвитку
дітей у початкових класах, функції фізкультхвилинок, їх види та навела
приклади. Особливу увагу звернула на музичні та веселі фізкультхвилинки, які
учням подобаються найбільше. Також поділилася власним досвідом з цього питання.
Горгош Л.І. проілюструвала
головні компоненти Концепції Нової української школи, на які мають
орієнтуватися вчителі початкової школи, а саме: новий зміст освіти, заснований
на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в
суспільстві; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм; наскрізний
процес виховання, який формує цінності; педагогіка, що ґрунтується на партнерстві
між учнем, учителем і батьками. Також перерахувала 10 ключових компетентностей,
якими повинні оволодіти учні сучасної школи. Звернула увагу на те, що Нова українська
школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства» й ознайомила з основними
принципами цього підходу.
Людмила
Іванівна коротко ознайомила присутніх учителів з нормативно-правовою базою
Нової української школи. Розповіла про програму он-лайн курсу на сайті EdEra та ознайомила з структурою зазначеного сайту, порядком
оцінювання завдань тощо.
Також Л.І.
Горгош звернула увагу на головні аспекти організованого завершення освітнього процесу в
1-2 класах.
Учасники
семінару переконалися в тому, що формування творчих і пізнавальних здібностей
молодших школярів відбувається у процесі наполегливої, систематичної діяльності
вчителя та учнів, а це робота не одного дня, а щоденної праці всіх учасників освітнього
процесу.
Творча
атмосфера семінару сприяла плідній співпраці, учителі мали можливість висловити
думки та обмінятися досвідом роботи з порушеної проблеми. Під час обговорення
колеги неодноразово наголошували, що отримали
багато цікавих ідей для своєї подальшої роботи.
На
завершення семінару-практикуму виконуюча обов’язки завідувача РМК Сабовчик В.М.
і відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району Горгош
Л.І. щиро подякували дирекції школи, вчителям за організацію та проведення
заходу.
Немає коментарів:
Дописати коментар