Міністерство освіти і науки розробило інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової
освіти.
Рекомендації є в додатку до листа №1/9-249 від 19 квітня, опублікованому на сайті МОН.
Зокрема, у документі застерігають від надмірної уваги до інтелектуального розвитку дітей.
“Підкреслюємо, що Державним стандартом початкової освіти
навчання дитини писемному мовленню (читання, письмо) передбачено в
початковій школі. Разом з тим, неприпустимо штучно
уповільнювати індивідуальний темп розвитку дитини, не задовольняючи
інтереси та потреби старших дошкільників”, – пояснюєть у листі.
Також, щоб уникнути дублювання програм дошкільної та початкової освіти, рекомендують “посилити
розвивальну і виховну складові освітнього процесу, надати пріоритет
соціалізації, моральному вихованню, формуванню мотивів пізнавальної
діяльності тощо”.
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Немає коментарів:
Дописати коментар