21 серпня 2018
року відбулася інструктивно-методична нарада вчителів 1, 4 класів Ужгородського
району на тему «Особливості організації освітнього процесу початкової школи у
світлі реалізації концептуальних засад Нової української школи у 2018 – 2019
навчальному році».
Нараду
відкрила Мар'яна Михайлишина, начальник
відділу освіти, молоді та спорту Ужгорожської РДА, яка привітала учасників
зібрання, торкнулася питань готовності закладів освіти району до роботи в
умовах Нової української школи та фінансового забезпечення. Мар'яна Іванівна
звернула увагу на одну з особливостей Нової української школи – створення
комфортних умов перебування дитини в освітньому закладі та формування
позитивних, дружніх взаємин у колективі. Вона наголосила, що при плануванні
навчального середовища педагог повинен продумати всі чинники, які зможуть
забезпечити індивідуалізацію навчання. Обладнання та навчальні матеріали
повинні сприяти розвитку кожної дитини, а види діяльності – відповідати інтересам
і рівню розвитку дітей.
Тетяна Густі, керівник РМО вчителів початкових класів проаналізувала роботу РМО
за минулий навчальний рік. Вона зауважила, що колектив учителів початкових
класів нашого району – творчий колектив, який спрямовує свою діяльність на
вдосконалення та систематичне впровадження інноваційних форм освітньої роботи з
учнями. Вчителі намагаються створити такі умови для розвитку особистості, за
яких розкриваються унікальні здібності, властиві кожній дитині, виховується
активний громадянин демократичного суспільства, будівник могутньої держави,
патріот своєї Вітчизни – України. Тетяна Йосипівна відмітила учнів, які стали переможцями
та призерами конкурсів та олімпіад, розповіла про атестацію та перепідготовку
педагогів, які з вересня 2018 року працюватимуть з 1 класом.
Людмила
Горгош, відповідальна за методичну роботу
з учителями початкових класів району, акцентувала увагу педагогів на
особливостях організації освітнього процесу відповідно до Концепції Нової
української школи, в якій головним принципом є дитиноцентризм, розвиток
талановитості кожної дитини. Вона наголосила, що докорінні зміни в
соціально-економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві
перетворення в системі освіти. Тому сьогодні перед школою постає завдання – не
просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна
творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь-яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу
чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й
самоорганізації.
Людмила
Іванівна детально розповіла про основні
положення Концепції «Нової української школи» та теоретичні засади проекту Державного стандарту
початкової загальної освіти. Учасники наради прийняли участь в обговоренні інтеграції змісту
початкової освіти: тематичний та діяльнісний підходи. Детально зупинилася Людмила
Іванівна на листі МОН України «Щодо вивчення у закладах загальної середньої
освіти навчальних предметів у 2018-2019 н.р.», типових навчальних планах,
проаналізувала методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1
класу та свідоцтві досягнень. Також
Людмила Горгош ознайомила педагогів з новим порядком створення груп
продовженого дня. Вчителі початкових класів обговорили проблеми і визначили стратегічні
напрямки підготовки до старту Нової української школи.
Насамкінець Людмила Іванівна розповіла всім присутнім про те, що вона
бачить як колектив початківців району прагне створити школу, у якій буде
приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається
зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. «На часі багато питань, які
потребують опрацювання, проте у всіх є бажання зробити школу кращою», - каже Людмила Горгош.
Немає коментарів:
Дописати коментар