четвер, 23 серпня 2018 р.

Районне методичне обʼєднання вчителів 2, 3 класів


     21 серпня 2018 року відбулося методичне об'єднання вчителів 2 - 3 класів Ужгородського району на тему «Особливості організації освітнього процесу початкової школи у світлі реалізації концептуальних засад Нової української школи у 2018 – 2019 навчальному році».
     Людмила Горгош, відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району тепло привітала учасників з початком нового навчального року та побажала всім творчої плідної праці та нових звершень.

     Тетяна Густі, керівник РМО вчителів початкових класів презентувала звіт «Аналіз методичної роботи за 2017-2018 н. р.». Вона зазначила, що колектив учителів початкових класів району плідно  працював над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів початкових класів та ефективності роботи з обдарованими дітьми, впровадженням інноваційних технологій у освітній процес. Звернула Тетяна Йосипівна увагу на підсумки атестації педагогів у 2017-2018 н. р., результати олімпіад та конкурсів у початковій школі, моніторинг якості освіти. 
      Людмила Горгош, відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району, продовжила роботу згідно плану і акцентувала увагу педагогів на оновлену нормативно-правову базу. Зокрема, зупинилась на листі МОН України 03.07.2018 № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018-2019 н. р.». Було обговорено питання академічної свободи педагогів, особливості складання календарно-тематичного та поурочного планування, заповнення класного журналу, оцінювання учнів 2 класу, використання класними керівниками у роботі зошитів з друкованою основою. Велику увагу Людмила Іванівна звернула на питання реалізації інтегрованого підходу до навчання, використання міжпредметних зв’язків на уроках не тільки в 1 класі НУШ, а й в 2-4 класах. Учасники наради активно обговорили особливості організації роботи в інклюзивних класах.

      Після обговорення було погоджено план роботи РМО на 2018-2019 н.р. Учителі початкових класів висвітлили проблеми і визначили стратегічні напрямки підготовки до старту Нової української школи.


 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар